Powerjóga pro začátečníky

je určena všem, které láká poznat základy tohoto dynamického druhu jógy. Lekce jsou vedeny v pozvolném tempu a navazují jedna na druhou tak, aby se každý začátečník naučil správnému držení těla, pozdravům slunci, základním jógovým pozicím, dechovým cvičením, koncentraci a poznal také kouzlo zasloužené relaxace.

Powerjóga

je dynamický druh jógy, který pomáhá zpevnit celé tělo. Je založený na střídání pozic (ásan) v rychlejším tempu. Jedná se o fyzicky náročnější cvičení s využitím síly a ohebnosti. Ale zároveň vede i ke zklidnění mysli, a tím k fyzické i psychické rovnováze.

Jedná se o cvičení ideální pro aktivnější jednotlivce bez vážnějších zdravotních potíží a pro všechny, kteří potřebují pro svoji praxi více pohybu a dynamičnosti.

Powerjóga FIT & SLIM

je určena všem, kteří chtějí využít pozice powerjógy pro zformování svého těla a hubnutí. Sestavy zaměřené na vytvarování paží, zad, břicha, nohou a hýždí bývají zpravidla tématy jednotlivých lekcí. S jejich pomocí se pak snadněji docílí posílení, zformování a protažení celého těla.

Hathajóga

je druh jógy zaměřený na delší úvodní relaxaci, zklidnění a pozorování dechu, průpravné cviky s přechodem k ásanám (pozicím), kde se klade důraz na dech, správnost provedení a výdrž v každé pozici. Mezi pozicemi jsou zařazovány krátké pauzy pro zklidnění, kdy každá pozice doznívá a zvyšují se tak její účinky.

Jedná se o ideální cvičení pro každého, kdo si chce protáhnout celé tělo, zklidnit roztěkanou mysl a odpočinout si od každodenního stresu.

Jóga nidra

Jóga znamená stav vědomí a nidra znamená spánek. Jóga nidra je tedy jógový spánek. Jde o vyhledávanou jógovou techniku, která je zaměřená na hlubokou relaxaci. Jedná se o vědomý stav mezi spánkem a bděním. Dochází k vědomému pročištění z hloubky podvědomé mysli, které se jóga nidra dotýká. Neočekávejte odpočinek, který přichází ve spánku, ale uvolňující a dobíjející hlubokou relaxaci.

Vinyasa jóga

Vinyasa jóga je druh jógy založený na plynulém propojování dechu a jógových pozic. Jednotlivé ásany jsou sladěny s dechovou technikou udžají. Součástí každé lekce bývá „pozdrav slunci“ a následně pak sekvence po sobě jdoucích pozic. Tento druh jógy není vhodný pro úplné začátečníky. Doporučuji si nejdříve projít například základy powerjógy. Jedná se o dynamičtější styl jógy, a tak její cvičení uvítají především ti, kdo se chtějí nejen protáhnout, ale také trochu zapotit.

Jóga pro těhotné

Jóga pro těhotné nabízí mnoho blahodárných účinků. Harmonicky působí na maminku a nenarozené děťátko. Stejně jako jiné druhy jógy procvičuje a protahuje tělo, vytváří prostor pro rostoucí děťátko, uvolňuje napětí, stres, naučí maminku správně dýchat a vnímat svoje tělo i děťátko, ale zároveň i odpočívat a relaxovat. Na lekce jsou přijímány těhotné od ukončeného 15. týdne těhotenství. Výjimku mají aktivní jogínky, které plynule přecházejí a navazují na svoji předešlou pravidelnou praxi s přihlédnutím k jejich zdravotnímu stavu a doporučení gynekologa.



Na lekci si přineste, prosím:

DOPORUČENÍ: jíst lehké jídlo nejpozději hodinu před lekcí (např:banán, müsli) a dostatečně se napít.